Veelgestelde vragen == ACCOUNT ==Ik krijg een foutmelding bij het registreren.Controleert u of u uw e-mailadres juist heeft ingevuld. Houd er ook rekening mee dat uw wachtwoord uit minimaal 8 karakters moet bestaan.Ik kan niet inloggen.Controleert u of u het juiste e-mailadres gebruikt. U kunt daarnaast ook gebruik maken van de functie “Wachtwoord vergeten” op de login pagina. Indien dit ook niet lukt, dan graag contact opnemen met ons via het contactformulier.== BESTELLING ==Ik heb geen orderbevestigingsmail ontvangen!Het product hoort na correcte betaling wel gekoppeld te zijn aan uw account. Als u rechts bovenaan op de link “Mijn Downloads” klikt, dan vindt u daar uw product, uw licentiecode en de mogelijkheid om het product te downloaden.Ik heb betaald, maar geen product ontvangen.Indien het product na correcte betaling niet gekoppeld is aan uw account, dan gelieve contact met ons opnemen via het contactformulier. U dient hierbij het e-mailadres te vermelden waarmee u de bestelling geplaatst heeft alsook een kopie van uw bankafschrift mee te sturen voor een snelle en correcte afhandeling.== DOWNLOAD & INSTALLATIE ==Waar kan ik mijn Product code vinden?Rechts bovenaan vindt u een link “Mijn Downloads”. Op deze pagina vindt u uw Product code en de mogelijkheid om uw product te downloaden.Hoe kan ik mijn product downloaden?Zodra u op Downloaden klikt, wordt u doorverwezen naar de website van Norton (https://www.norton.com/enroll). Hier dient u met een Norton account in te loggen, of een Norton account aan te maken. LET OP: Uw norton-aanbieding.nl account is niet gelijk aan uw Norton account. Na het inloggen en opgeven van uw Product code krijgt u de mogelijkheid om uw product te downloaden.Ik moet mijn betaalgegevens opgeven bij Norton. Waarom?Dit komt omdat het product Norton 360 in abonnementsvorm wordt aangeboden. Voordat u gebruik kunt maken van het product, dient u dus uw betaalgegevens op te geven voor een jaarlijks terugkerend abonnement. U kunt uw lopende abonnement echter op elk gewenst moment stop zetten. Dit betekent dat u direct na het registreren en activeren van uw zojuist aangekochte Product code het abonnement kunt annuleren. Zie link hieronder voor de te volgen stappen. LET OP: Uw apparaten zullen beschermd zijn voor de duur van een jaar. U dient tot die tijd uw abonnement weer te activeren, of opnieuw een Product code aan te schaffen via deze website.Norton 360 abonnement annuleren:https://support.norton.com/sp/nl/nl/norton-renewal-purchase/current/solutions/kb20090818144126EN?inid=hho_supp_quick_help.Ik wil Norton opnieuw installeren / installeren op een andere computer.U hoeft in dit geval geen nieuw Norton account aan te maken en u hoeft het serienummer niet opnieuw te registreren.Om Norton opnieuw te installeren, of op een andere computer te installeren, kunt u direct https://manage.norton.com bezoeken en inloggen met het Norton account, dat u eerder heeft aangemaakt om het product voor de eerste maal te downloaden.Ik wil Norton op een mobiel apparaat installeren.Voor hulp bij het installeren van het product op een mobiel apparaat, kunt u de Norton informatie pagina raadplegen via de onderstaande link (“Handige links”).Ik heb al een versie van Norton geïnstalleerd, moet ik deze verwijderen?In principe wordt uw Norton product altijd up-to-date gehouden, zolang u een abonnement heeft. Bij vernieuwing van het abonnement, hoeft u het programma niet te verwijderen en opnieuw te installeren. Als de geïnstalleerde versie van Norton te oud is, dan zal er tijdens de installatie een vraag gesteld worden om het oude product te verwijderen.Ik heb problemen met de installatie of werking van het programma.Voor vragen over de installatie of werking van het programma, kunt u contact opnemen met Norton Support via onderstaande link (“Handige links”).Ik ontvang een foutmelding bij het invoeren van mijn licentiecode!Gelieve de invoer van uw licentiecode nogmaals te controleren. Mocht u alsnog dezelfde foutmelding ontvangen dan verzoeken wij u contact op te nemen met Norton Support via onderstaande link (“Handige links”).Heeft u het serienummer eerder al geactiveerd? Log dan in met het Norton account dat u de eerste keer aangemaakt heeft. Ik heb reeds een abonnement lopen, wat gebeurt er met mijn oude abonnement?Op het moment dat u uw licentiecode activeert, vervalt automatisch uw oude abonnement. Gelieve te wachten tot een aantal dagen voordat uw oude licentie afloopt, alvorens u de nieuwe licentie activeert.Handige links.Voor meer informatie over het aanmaken van een account, het activeren van uw licentiecode en het downloaden en installeren van uw product, kunt u kijken op:https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/infoVoor meer informatie over het gebruik van Norton op uw mobiele apparaat:https://support.norton.com/sp/nl/nl/norton-mobile/current/infoVoor het beheren van uw Norton account:https://my.norton.com/Om contact op te nemen met Norton Support:https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/contact